Is het duur? 


Is het duur? 

 

Veel mensen zuchten bij het prijskaartje van een eFoil en mompelen iets als "Wauw, dat is zo duur" ... mensen die de waarde van technologie en materiaal kennen, begrijpen dat een dure en krachtige machine niet goedkoop kan worden gemaakt. Dus is het echt zo dat je niet alleen voor het merk betaalt? Nee, dat is niet om de volgende redenen:


1.  De fabrikanten van eFoils hebben zichzelf tot doel gesteld de nummer 1 in zijn vakgebied te worden, en zoiets bereiken is nooit goedkoop. Investeren in ontwikkeling en ontwerp kan niet worden "voor de gek gehouden" als je de nummer 1 in de wereld wilt worden.

2.  Voor de ontwikkeling van producten van de hoogste kwaliteit koos men de weg zonder compromissen. Ja, u kunt besparen op materialen, engineering, ontwerp, technologie... maar nogmaals, als u de nummer 1 in de branche wilt zijn, kunt u geen concessies doen aan kwaliteit.

3. En hoe zit het precies met de kwaliteit? Zo getuigt het ontwerp - herhaaldelijk bekroond met de Red Dot Awards - van een werkelijk sierlijke uitstraling en nuttige eigenschappen. Het gebruik van materialen en ontwikkelingen uit de lucht- en ruimtevaartindustrie zorgen voor materiaal en functionaliteit van de hoogste kwaliteit. In feite konden we voor elk eFoil-onderdeel de kwaliteit ervan bewijzen, samen met verhalen over de ontwikkeling van windtunnels, druk- en trekspanningstests, selectie van plastic onderdelen die hun sterkte en functionaliteit niet verliezen in de zon en zout water, selectie van batterijcomponenten voor maximale veiligheid en levensduur, enz.

4. Een aantal onafhankelijke gebruikers en deskundige beoordelingen benadrukken vele eFoils als een topmerk zoals Flite, Takuma, Waydoo in alle parameters. Je zou kunnen stellen dat dit tegenwoordig kan worden gekocht of beïnvloed door sommige moderne influencers. Maar in dit geval wijzen de frequentie en authenticiteit van de relevante beoordelingen op het tegenovergestelde.

5.  Al deze eFoils ontvangen de hoogste onderscheiding van echte eindgebruikers, vooral degenen die al eerder een eFoil hebben geprobeerd. Iedereen die de kans heeft gehad om een van deze eFoils te proberen, bevestigt zijn dominantie over andere merken in alle richtingen.

 

 

We zouden andere superlatieven kunnen blijven noemen om de prijs van dit speelgoed te verdedigen, maar daar is geen tijd voor. Het is tijd om terug te gaan naar het water en "een vlucht te nemen". Wil je meedoen?

 

 

Let's foil on your new eFoil